Fast&Fixed Yöntemi

Fast&fixed yöntemi ile, aynı gün içerisinde hem implantın yerleştirilmesi hem de bu implantları üzerine dişlerin konulması sağlanır.Hasta gülüşünden memnun değilse, diş eti hastalığı, çürük gibi nedenlerle dişlerini kaybettiyse rahatlıkla uygulanabilir.

3D teknolojisi ile hastanın ağız içi taranır ve üç boyutlu olarak bilgisayar ortamına aktarılır. Yapılan ölçümlere göre implantlar hazırlanır. Konulacak dişlerin rengi ve şekli belirlendikten sonra laboratuvar ortamında hazırlanır. İmplant yerleştirildikten sonra üzerine dişler de yerleştirilir.

2702021-07-04-195235

-Aynı gün implant tedavisinin en büyük avantajı, implant destekli protez uygulamasının 6-12 aylık sürelerden bir güne indirilmesidir. -Daha az ağrılı bir işlemdir, daha az rahatsızlık duyulur. -İleri cerrahi işlemlere gerek kalmadan tedavi edilir. -Daha doğal görünüm olan sabit dişlere sahip olunur., -Aynı gün implant tedavisinin en büyük avantajı, implant destekli protez uygulamasının 6-12 aylık sürelerden bir güne indirilmesidir. -Daha az ağrılı bir işlemdir, daha az rahatsızlık duyulur. -İleri cerrahi işlemlere gerek kalmadan tedavi edilir. -Daha doğal görünüm olan sabit dişlere sahip olunur.