Teşvikiye Mahallesi | Vali Konağı Caddesi | No:86/A | Şişli/İstanbul

İMPLANT TEDAVİLERİ

HIZLI VE KONFORLU TEDAVİ OLANAKLARI

LAMİNA PORSELENLER

KISA SÜREDE DOĞAL GÜLÜŞÜNÜZE KAVUŞMAK İSTER MİSİNİZ?

Telsiz Ortodonti - Invisalign

Harika Bir Gülüşe Ne Dersiniz?

DİŞ BEYAZLATMA

Dakikalar içinde parlak ve doğal bir gülümseme!

Detaylı Bilgi

Gülüş tasarımı multidisipliner olarak ele alınması gerekn bir yaklaşım. Birden fazla tedavinin uygulanmasıyla hayal edilen, sağlıklı gülüşe ulaşmaşmayı sizler için mümkün kılıyor.
Teknolojinin hızlı gelişimi diş hekimliğine de yansıyor. Korkulan tedavilerden olan implant tedavileri böylece eksik dişlerin onarımını daha kolay, hızlı ve hastalar için konforlu bir hale getiriyor.
Şeffaf plaklar, ortodontik tedavilerdeki son teknolojilerden biridir. Bu tedavi sırasında diş teli kullanılmamakta, onun yerine hasta tarafından takılıp çıkarılabilen şeffaf plaklarla tedavi edilmektedir
Teknolojinin diş beyazlatma noktasında geldiği son durak. Hasta konforunun üst düzey olduğu, hızlı ve etkili bir işlemle dişleriniz birkaç ton açılabilir.

HAKKIMIZDA KLİNİK NİŞANTAŞI

2021 Şubat ayında hizmete başlayan kliniğimiz yüksek vaka sayıları ve geniş mesleki tecrübeleriyle uzman bir diş hekimi profili barındırmaktadır.

• Diş ve ağız sağlığının her alanında üstün hizmet standardı.
  • FDA onaylı gelişmiş teknolojik donanım ve medikal ekipmanlar.
  • Üstün cerrahi tecrübe ve dinamik kadro.

Bütün bunlar birleştiğinde mükemmel bir takım ortaya çıkıyor. Klinik Nişantaşı, Nişantaşı'nın tam kalbinde hizmete başladı. Detaylı Bilgi >

DOKTORLARIMIZLA TANIŞIN

Alanında uzman ve yüksek mesleki tecrübeye sahip uzman diş hekimi kadromuzla tanışmak ve diş sağlığıyla ilgili merak ettiklerini danışmak için
randevu alabilirsiniz.

ERDİ İÇEN
OĞUZ AKCA
Genel Diş Hekimi
ÖMER ÖNER
Ağız, Diş ve Çene Cerrahı

HIZLI RANDEVU

Sayılarla Klinik Nişantaşı

Çoğu zaman sayılar metinlerden daha çok akılda kalıcıdır.
Bu nedenle kliniğimizi ve tecrübelerimizi bir de sayısal olarak size sunmak istedik:

8
DİŞ HEKİMİ
21400
VAKA
16
ORTALAMA MESLEKİ TECRÜBE YILI
8
DİŞ HEKİMLİĞİ ÜNİTESİ

GÜNCEL YAZILAR

Dental tedavilerle ilgili merak ettiğiniz soruların yanıtlarını ve bilimsel yazılarımızı burada bulabilirsiniz. Belki birçok korkunuzun ve çekincenizin yanıtı bu sayfadır?

7
Diş eti kanamaları pek çok sebebe bağlı olarak gelişebilen fakat küçük görünmesine rağmen oldukça büyük problemlere yol açabilen kanamalardır.
7
Estetik beklentilerin fazla olduğu günümüzde dişler ve diş etlerine bağlı olan gülüş estetiği de çok önemli bir yere sahiptir.
7
Ağız kokusu, nefes alıp verme sırasında hissedilen kötü kokudur. Tıptaki adı halitosis olan ağız kokusu hastaları rahatsız ettiği gibi
12
Diş implantı, eksik dişleri tamamlamak için çene kemiğine yerleştirilen titanyumdan yapay diş kökleridir.
7
Dişlerdeki çapraşıklıkları, çene kemiklerinin konumunu inceleyen ve bunlarla ilgili sorunlarla ilgilenen branştır.
15.12.2020
12
Dişte biriken dental plaklarının diş etini tahriş etmesi sonucu oluşan bir problemdir.

ANLAŞMALI KURUMLAR

Kişisel Verilerin Korunmasına İlişkin Aydınlatma ve Rıza Metni

1.Aydınlatma Metni’nin Amacı ve Platformumuzun Veri Sorumlusu Konumu:

Platformumuz, Klinik Nişantaşı hastalara ilişkin kişisel veriler bakımından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) kapsamında “veri sorumlusu” sıfatına sahip olup işbu Aydınlatma ve Rıza Metni ile söz konusu Kanun uyarınca hastaların Klinik Nişantaşı tarafından gerçekleştirilen kişisel veri işleme faaliyetleri hakkında aydınlatılması ve aşağıda 3. maddede belirtilen durumlar için açık rızalarının temini hedeflenmektedir.

2.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı:

Hastalara ait kişisel veriler, Klinik Nişantaşı tarafından sunulan hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların birimler tarafından yapılması ve ilgili süreçlerinin yürütülmesi, Klinik Nişantaşı tarafından yürütülen faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili birimler tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı süreçlerinin yürütülmesi, Klinik Nişantaşı’nın faaliyet stratejilerinin planlanması ve icrası, Klinik Nişantaşı’nın ve Klinik Nişantaşı ile iş ilişkisi içerisinde olan ilgili kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temini ile Klinik Nişantaşı’nın sunduğu hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası da dahil olmak üzere Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde işlenmektedir. Klinik Nişantaşı tarafından kişisel verilerin işlenmesine ilişkin detaylı bilgilere https://www.kliniknisantasi.com adresinde yer alan Klinik Nişantaşı tarafından 6698 sayılı Kanun Kapsamında Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunmasına ilişkin Politika’dan ulaşılabilecektir.

3.Hastaların Açık Rızası Doğrultusunda İşlenecek Kişisel Veriler ve İşleme Amaçları:

Kanun’un 5/2 ile 6/3 maddesinde yer alan kişisel veri işleme şartlarının karşılanamadığı aşağıdaki durumlar için Klinik Nişantaşı tarafından kişisel verilerin işlenebilmesi için hastaların açık rızasının alınması gerekmektedir. Bu kapsamda kişisel veriler; hastalara yönelik kampanyaların oluşturulması, çapraz satış yapılması, hedef kitle belirlenmesi, hasta hareketlerinin takip edilerek kullanıcı deneyimini arttırıcı faaliyetlerin yürütülmesi ve Klinik Nişantaşı’na ait internet sitesi ile mobil uygulamanın işleyişinin geliştirilmesi ve hasta ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilmesi, doğrudan ve doğrudan olmayan pazarlama, kişiye özel pazarlama ve yeniden pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi, kişiye özel segmentasyon, hedefleme, analiz ve klinik içi raporlama faaliyetlerinin yürütülmesi, pazar araştırmaları, hasta memnuniyeti aktivitelerinin planlanması ve icrası ile müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin planlanması ve icrası amaçlarıyla dahil olmak üzere dahil olmak üzere Klinik Nişantaşı’nın hizmetlerinin satış ve pazarlama süreçlerinin planlanması ve icrası, Klinik Nişantaşı’nın sunduğu hizmetlere bağlılık oluşturulması ve/veya arttırılması süreçlerinin planlanması ve icrası kapsamında hastanın vereceği onayı doğrultusunda işlenebilecek ve işbu Aydınlatma ve Rıza Metni’nde belirtilen taraflarla paylaşılabilecektir.

4.Hastalara Ait Kişisel Verilerin Aktarımı:

Hastalara ait kişisel veriler, Klinik Nişantaşı tarafından sunulan tedavi/hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimleri tarafından yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi, Klinik Nişantaşı tarafından yürütülen faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili birimler tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı süreçlerinin yürütülmesi, Klinik Nişantaşı’nın faaliyet stratejilerinin planlanması ve icrası, Klinik Nişantaşı’nın ve Klinik Nişantaşı ile iş ilişkisi içerisinde olan ilgili kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temini ile Klinik Nişantaşı sunduğu hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası da dahil olmak üzere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde klinik yetkilileri, iştiraklerimiz, iş ortaklarımız, hissedarlarımız, kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile özel kurumlar ile paylaşılabilecektir.

5.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi:

Kişisel veriler, hastalardan elektronik/reel ortamda toplanmaktadır. Yukarıda belirtilen hukuki sebeplerle toplanan kişisel veriler Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde ve bu Aydınlatma ve Rıza Metni’nde belirtilen amaçlarla işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.

6.Kişisel Veri Sahibi Olarak Kişilerin Hakları:

Kanun’un 11. maddesi uyarınca veri sahipleri; (i) kendileri ile ilgili kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, (ii) kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, (iii) kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, (iv) yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, (v) kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, (vi) kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, (vii) işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve (viii) kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir. Söz konusu hakların kullanımına ilişkin talepler, kişisel veri sahipleri tarafından https://www.kliniknisantasi.com adresinde yer alan Klinik Nişantaşı Tarafından 6698 sayılı Kanun Kapsamında Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunmasına ilişkin Politika’da belirtilen yöntemlerle iletilebilecektir. Klinik Nişantaşı, söz konusu talepleri değerlendirerek 30 gün içerisinde sonuçlandıracaktır. Klinik Nişantaşı’nın taleplere ilişkin olarak Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen (varsa) ücret tarifesi üzerinden ücret talep etme hakkı saklıdır.

Röntgen / Fotoğraf Gönder

ONLINE HEKİMLİK
Her türlü soru ve sorununuz için bu sayfada yer alan iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Uzman doktorlarımıza bu sayfa üzerinden röntgen ya da ağız içi fotoğrafınızı gönderin, size özel tedavi planımızla dönüş yapalım!

ONLİNE RANDEVU

Lütfen doktorunuzu seçin
Bu alandan randevu kaydınızı yaptıktan sonra ekibimiz size telefon numaranız üzerinden ulaşacak ve randevunuzu teyit edecektir.

VAZGEÇ
Dr. Erdi İçen

Dr. Oğuz Akca
Diş Hekimi

Dr. Ömer Öner
Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Uzmanı

Dr. Erdi İçen
Çalışmıyor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Erdi İçen
Style switcher